אחיה של נעמה הנקין בפוסט מצמרר: "לא רוצה נקמה, רוצה את אחותי"

    ישראל שחור 3 Comment on אחיה של נעמה הנקין בפוסט מצמרר: "לא רוצה נקמה, רוצה את אחותי"
    21:04
    05.05.24
    אבי מימרן No Comments on "גם האסון הוא השגחה פרטית": הרב גולדווסר בשיחה של אמונה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פיגועי הטרור הרצחניים שהתרחשו בעיצומו של חג הסוכות, החרידו וזיעזעו כל מי שנשמה יהודי מפעמת בקרבו. בפיגוע שהתרחש בשומרון נרצחו איתם ונעמה הנקין הי"ד לעיני ילדיהם, שניצלו בנס לאחר שאחד המחבלים ירה בטעות על שותפו, ובכך נאלצו לסיים את מסע הרצח. יומיים לאחר מכן, עשתה משפחת בנט את דרכה בבין הערביים של שבת חוה"מ לכותל המערבי, יד בן עוולה פגעה בהם, כשהתוצאות היו קשות: אבי המשפחה נרצח, אשתו אדל נפצעה קשה, ובנם יהונתן נפגע במצב קל. הרב נחמיה לביא, תושב האזור ומי שחש לעזור, נרצח אף הוא.

    הפיגועים הקשים הביאו לתגובות קשות וטעונות בקרב נבחרי הציבור ובציבור הישראלי. המדינאים האשימו את אבו מאזן, שרים וראשי רשויות דורשים להגביר את הבנייה והביטחון, ובקרב הציבור, בולטים מאד קולותיהם של הדורשים נקמה והפעלת יד קשה עם תושבי ירושלים הערבים ובכלל.

    ישי ערמוני, אחיה התאום של הנרצחת נעמה הנקין הי"ד, כתב ב'פייסבוק' פוסט מרגש, ובו ביקש לתת ביטוי לכאבו האישי על אובדן אחותו, בדרך שונה ומעט חריגה בבליל הקולות העולים. בראשי דבריו ציטט "אם יצאת לנקום, תחפור שני קברים. אחד בשביל עצמך". הוא הוסיף: "לא רוצה נקמה, רוצה את אחותי בחזרה. ואם זה אפשרי, אז שלא יקחו לאף אחד אחר את האחות, אף פעם".

    יו"ר "יש עתיד" חה"כ יאיר לפיד, העלה את הסטטוס של האח האבל בחשבון ה'פייסבוק' שלו וכתב: "הניצחון שלנו על הטרור יהיה, בין היתר, בכך שלא נדרדר לשפל המוסרי של אויבינו. לא של רוצחי החמאס, וגם לא של הסוחרים שמחאו כפיים למחבל המתועב בעיר העתיקה".

    לפיד המשיך: "ראו את הסטטוס המצורף כאן, תקראו אותו פעם ופעמיים. תראו איזו גדולה יש לישי ערמוני שאיבד אחות תאומה בפיגוע ירי, ובמקום להתלהם בוחר להזכיר לנו את מה שכ"כ חשוב לזכור: ישראל כמדינה צריכה לגבות מחיר יקר (יותר) מהמפגעים ומשולחיהם, אבל לא מאף אחד אחר".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מרגש!! שלא יוסיפו לדאבה עוד ושנשמע רק בשורות טובות!!

    2. 1

      המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון ו ירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד. ומר יאיר לפיד אמור להתבייש מאוד שהוא רוקד על הדם לצרכיו הפוליטיים ופתאום מדבר גבוהה גבוהה, גם מה שכותב אח של נרצחת טרור צריך לעבור דרך לפיד????